اس ام اس های عاشقی 2
نوشته شده توسط : هاشم زاده

 جز یاد تو در خاطر من نیست عزیزم / مانند تو عشق با صفا کیست عزیزم / بی یاد تو زندگی مرا نیست عزیزم / در عشق بود نمره ی تو بیست عزیزم .

 

شریکم با تو در این درد ، منم مثل تو غم دارم / منم محتاج لبخندم ، منم دستاتو کم دارم / از این بازی طولانی ، منم مثل تو دلگیرم / منم با عشق درگیرم ، منم بی عشق میمیرم .

اونی که آدما را خیلی عزیز میکنه ، شادی دیدارشون نیست ، غم ندیدنشونه !
 

 

صحبت من و تو همچون صحبت خار و گل است ، بی تو من را خوش نباشد ، گر تو را بی من خوش است .

 

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم ، حتی به مساحت یک یاد .

 

یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه / مینویسم تا بدونی یاد تو تو دل میمونه !

 

و ویترین قلبم مجسمه ی بزرگی ازت ساختم تا جای هیچ مجسمه ی دیگه اونجا نباشه .

 

نقش کردم رخ زیبای تو بر خانه ی دل / خانه ویران شد و آن نقش به دیوار بماند 

 

باید فراموشت کنم ، چندیست تمرین میکنم ، من میتوانم ، میشود ، آرام تلقین میکنم ، کم کم ز یادم میبری ، کم کم زیادم میروی ، این روزگار و رسم اوست ، این جمله را با تلخیش صد بار تمرین میکنم !

 

صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود / دریا شوی ، تو ساحلت خواهم بود / ای یار تو که قایق عشقم باشی /من هم ملوان زبلت خواهم بود .

 

چگونه بفرستم تپش های قلبم را تا باور کنی تو را هرگز از یاد نمی برم ؟

 

بغض فرو خورده ام چگونه نگریم / از همه آزرده ام چگونه نگریم / پرسشم از راز بی وفایی او بود / حال که پی برده ام چگونه نگریم .

 

عشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش میخواهمت هنوز ، آری هنوز هم دریای آرزو ، در این دل شکسته ی من موج می زند ، راهی به دل بجو !

 

هجوم خواب ها پلک مرا از پا نمی انداخت ، چه شب هایی طلوعت را به جانم منتظر بودم .

 

نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق میگذارم تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی .

 

خوشت بیاد خوشت نیاد ، اشک غم از چشات بیاد / اون سر دنیا که بری ، این دل من باهات میاد .

 

اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی / وفادارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی .

 

عشق یعنی با چشم بسته کسی رو دیدن و از بین همه دلتنگ یه نفر شدن .

 

عشق خالی بودن از معیارهاست / یا گذشتن از کنار سارهاست / عشق آتش بس ندارد جان من / آنکه آتش میزند بر قلبهاست .

 

از این به بعد من از دوست شر نخواهم دید / سفر به خیر تو را من دگر نخواهم دید / دگر برای کسی درد دل نخواهم کرد / دگر ز دست خودم دردسر نخواهم چید .

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس های عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس های عاشقانه , جدیدترین اس ام اس های عاشقانه , sms , اس ام اس های عشقولانه , اس ام اس برای عاشق ها , جدیدترین اس ام اس های عشقی ,
:: بازدید از این مطلب : 732
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: